GOOD BYE .

3:15 AM

sedar xsedar. 5julai nie qiela dah daftar sebagai pelajar poli. so bermula lah hidup baru yg qiela mmg tnggu tnggu lama sngt! dari menganggur dekat rumah nie. dah cukup lah 6 bulan qiela menganggur kowt. xlarat dah nie! nak sngt stdy balik! okay sumpah TAK sabar sngt sngt !haha. kira detik je nie. so pagi nanti qiela akan pegi bank buat akaun SSPN yg qiela ckp lam entry lps. so esok pegi CIMB bank and and. korang nak tau? 1st time qiela nak keluarkan duit hari jumaat lps kann. :( ATM telan kad bank qiela. nasib lahh mmg nak pegi bank yg sama pagi nanti! so xde masalah pegi satu bank je kann :)

so today 4th july. aiman akan pegi JB dah :( sambung stdy kat sane. qiela xingt apa nama tempat 2. qiela tau dekat johor je :( hmmp. dah bape hari die hilang je. text tak online tak. mcm frust je. die dah lupakan qiela kew? hmmp :| tapi ritu die on n inbox qiela. tekejut gak tetibe inbox. text xde plak nak rply kann? rupenye die xde kredit. so text qiela xleh la die nak rply kan :) baru lah qiela tau! haha. then tadi ada text die tnye die pegi johor bile. die ckp lah esok *hari nie. qiela pown dah mcm OhhMmmGee! cepat nye! hmmp :|

entah la. sumpah qiela sedih sngt2! then tadi qiela ada lahh hal kann. sampai terlepas ckp kat die. "aku menyesal kenal kau!" hmmp :| yup its my fault! ckp mcm 2. sure die terasa kann? tapi qiela dah mnx maaf. hmmp n die xreply pown text qiela sampai sekarang! bnyk dah qiela merapu :( xtau nak pujuk cam ne. qiela just anggap die xde kredit je sbb 2 xreply :| tadi jugak qiela post dekat wall die. hmmp :| rindu nye kau GILA!

good luck there. start your new life n have a good journey there. take as much experience for being there. make your parents proud with you! im here hoping that u can achieve what u have study. take care. assalamualaikum :)

qiela terus nangis post nie dekat wall die! sumpah xsanggup nak bia die pegi lagi jauh :( tapi qiela pecaya kalau jodoh kteorng kuat! insyaallah akan bersatu walau apa pown! qiela xrela nak lps kan die lagi. tapi 2 lah hakikat yg qiela kena lalui. qiela kena lepaskan die. walau apa pown. :( tpi qiela xsanggup! sakit perit rasanya! tnggalkan org yg kita syg selama bertahun! qiela harap sngt walauapa pown die buat. die akan bahagia. n ingt qiela selalu sebab setiap detik qiela xpenah lupakan die! :(

awak saya nak pesan lagi nie. awak dgr elok2 okay. saya selalu doakan yg terbaik utk awak. saya selalu nak yg terbaik tuk kita. tapi maafkan saya cuba mengelak dari awak. saya dah xde daya nak menangis setiap hari mengenangkan awak. yes! saya xpenah lupakan awak lagi! sedetik pown xpenah berjaya awak! setiap hembusan saya, awak sentiasa dalam ingatan! setiap masa saya mengharapkan aak hadir dlm hidup saya! setiap kali awak text saya. hati saya riang! gembira xterkata. at least ada jugak awak ingt saya. tapi bila awak senyap, saya rasa dunia saya mcm xberputar! awak. walauapapun! saya tetap CINTAkan awak okay. pegi sane belajar rerajin. saya sentiasa RINDU awak! :|


psstt : when i wrote this entry, he's texting me! yeppy im so happy! (3.14am / 4.7.11)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D