OKEY =)

4:43 PM

err... assalamualaikum =) qiela nk cter nie. haha. pasal futher stdy mehh.. =) ok sebelum cter lebih lanjut. qiela nk bagi tau. qiela tak pegi interview for UITM 2. sebab qiela rasa mcm xboleh go on ngan course 2. abg angkat qiela amik course yg sama,, qiela tau sngt dah mmg susah. setiap malam sengkang mata nk buat work sume. then kena kreatif.. qiela nie mne la kreatif sngt kan. haha.. so qiela wat kptusan tak nk amik course 2. xpe. tolak satu ada lagi yg datang =) nasib la qiela bukak mata 2. kalau x,, haih,, pegi sana sia sia jew =)


ok. smlm qiela dapat lagi surat tawaran masuk kolej. kali nie kolej UNIKOP.. kolej nie dari program usahasama UITM =) sama je mcm student uitm. kalau qiela masuk layanan tetap sama mcm UITM.. yuran pengajian dibiayai oleh UITM. cuma kos perkhidmatan n yuran lain2 je qiela kena bayar. 2 pown kalau masuk la. qiela dapat course DIPLOMA PENGURUSAN DAN TEKNOLOGI PEJABAT.. more nk jadi bisnes woman la. mcm mne nk urus pejabat sume. n teknologi segala. mcm berminat.. entah. haha. qiela xtau nk trime atau tak.. sebab bila tnye member sume suh tnggu IPTA result keluar dulu. tapi entah bila baru keluar.. 




pape pown qiela mmg tnggu result IPTA keluar dulu. then baru la decide yg mne nk pegi. qiela xnk menyesal bila trime tawaran yg lebih bagus nanti =) wehoo~ doakan kejayaan qiela ye kawan2 :) qiela syg korang! *ok xde kena mengena :P wahaha.

You Might Also Like

2 COMMENT

  1. kalau macam tu, tunggu je la surat dari ipta..kita kena pikir betul2, sebab untuk masa depan sendiri jugak

    ReplyDelete
  2. betul betul.. :)
    mmg qiela tnggu surat IPTA dulu :)
    thanks UM :D

    ReplyDelete

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D