Ini AMARAN KERAS !!

2:02 PM



Seriously ini amaran KERAS kawkaw punye, jangan main dengan api !
Aku pantang betul, pantang sangat sangat aihh org ginie.
Buat aku jadi ..... errrr GERAMjeeeeeeee

Aku geram plus marah kalau org kasi aku HARAPAN. huaa nak nangesss :'(
Aku tak tau lahh, dari dulu aku mmg suka perasan atau MEMANG
Dorng2 suka kasi harapan palsu dekat aku. Huaa nak nangesss lagi :'(

Mencari agar ada sinar dihadapannya :')

Jangan lahh wahai lelaki, memain mainkan perasaan wanita. Sakitnya, tak tertahan.
kesian kesian kesian dekat kaum wanita yg lemah nie. *bukan semualah*
Aku selaku perempuan mmg mengaku aku nie lemah ! Bila kuat kejap je.
Lemah die lain mcm, aku dah sampai xtau nak berharap apa. Cuma berbalik
pada yang SATU kat atas tu. Alhamdulillah aku lega

Lepas satu satu harapan muncul, tapi action tak de. Aku penat hati aku pun penat.
Aku jadi heartless, kadang kadang jadi ya Allah xtau nak gambarkan perasaan tu.


Sakit perit bila dikasi harapan nie, tapi hakikatnya ? Haihh aku sedar tak mungkin.
Bukan bodoh cuma tak penah serik ! Ye itu kelemahan aku nie. Sbb tu kot senang2
kene mcm tu. Hahaha Qiela Qiela ape nak jadi ?

Susah sebenarnya nak jaga hati sendiri, bila jaga dikata pentingkan diri.
Tapi berbalik nak jaga hati org nie, hmm tak susah cuma kesian hati sendiri.

Jangan memberi harapan anda yang belum pasti,
kelak ada insan yang bakal dilukai.
Jangan menaruh harapan pada yang belum tentu dimiliki,
Nanti hati yang kecewa sendiri.
Sebaliknya...
gantunglah segenap pengharapan kepada Yang Maha Memberi,
Nescaya drimu tak sesekali dizalimi.
Kerana Dia mendengar pengharapanmu setiap kali
dan Dia menunaikannya dengan caraNya yg tersendiri.

Aku berpegang pada kata kata ini, semua berbalik pada yg SATU !
InsyaAllah ada jalan penyelesaian nya kelak.

Assalam~~~



You Might Also Like

2 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D