17 March 2013 !

3:10 PM



Hai ebelibadi ? howoru ? Hahaha semoga tiada monday blues !

Sebenarnya aku sngt lahh malas nak ke ofis rinie, sngt malas nak bangun pagi tadi ! Ergggg mencikk betul >__<

Okay motipnye hari nie bukan aku nak cerita pasal tu pun. Aku nak cerita pasal semalam ! Disebabkan semalam xsempat nak on lappy nak menaip. *Kalau ada masa pun mmg aku tak bukak, online guna phone je tetiap hari* Lebih selesa !

Seharian smlm bz giler ! Bangun pukul 6.30pagi sesiap nak ke Purple Walk. Tak ada yang menarik cuma bdn terasa letih sngt. Berjalan dari skolah teknik ke Padang Polo tu xde lahh jauh mana pun. Cuma rasa penat sngt badan nie. Hahaha yelahh lama tak excercise -___-

SAmpai ke pukul 12 melangut dekat sana, ape bende event aku pun xtau lahh. Yang pasti aku tak kan menang punye cabutan bertuah tu. So aku buang je, sesambil lepak bawah pokok yg rendang. Huaaa syok sambil dilayani dan melayani belia dari hulu kinta. Hahaha jom tgk gambar2 sekita Purple Walk *xpayah sekitar dan mmg muke aku je semua nye* hahaha


Salah seorng staff TM yg sempoii *Kak ema*

ini spe ? haha belakang aku tu dah mcm Mubarak !
Die masuk secara tak sengaja dlm gambar nie :)

Gemokk gemokk gemokk ! haha with Ika Novo :D

Woii bosan okayy, erghh ! Tu yg abiskan masa melepak dan bergambar. 
Sampai sanggup beli belon air RM2 konon nak fefeeling kekanak lagi. Hikss ^__^

Bajet bajet ! hahha

Bnyk kali jugak belon pecah dekat mata gua =.=''

Bersama belon tajaan Purple Walk ! haha

Nampak ? belon buih tu pecah dekat mata gua -___-

belia di sebelah nak kata aku budak2. mampuihh aku suke :D

Sometimes you have to forget what you want & remember what you deserved :')

Setelah selesai abis semua, tapi aku rasa belom abis lagi. tapi kami xlarat dah pukul 12 choww ! Sbb semangat nak ke rumah mama :D

Sesampai mama dah sesiap masakkan ayam merah dengan sambil tumis ikan bilis. Marvellous uolss ! Lepas mkn lepak2 sembang2 mama ajak keluar. Bosan jugak duduk saje. Pegi lahh Mydin Meru *paling dekat dengan rumah mama*



Dapat merasa coconut shake woii ! Seriously sedap. 1st time minum dah jatuh hati siap craving malam semalam ! hahaha Jenjalan luar dalam kedai. Haha tapi tak beli pape. Pokai time ! hahah

Then cuaca ya Allah, panas tak terkata terus akak aku ajak ke chepor mandi sungai ! Hahaha mmg best pon tak bawak baju pape. Nasib mama ade kasi baju2 ! Yeayy happy me :D

Balik dah dekat magrib. Huaaa sngt penat rasanya. Dari pagi sampai ke malam ! Dalam 8.30 balik ke rumah dan tidur pada 11 malam. Akibat terlampau penat dan pagi nie bangun tangan lelenguh ! Kaki pun sama. Entah kenapa mungkin mandi sungai tu kot.
K dah abis cerita pasal semalam. Jom berhibur lagi dengan gambar2 ! :D

My mum house :)

Meet my beloved mum :)



You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D