Sakitttt T__T

9:56 PM

Assalamualaikum semua, lama kan xupdate lps entry pasal result final sem 1 tu. 
Haha biasa lahh bile single nie aku xtau nak buat apa. Dok layan fb yg bosan je pown.
Now tengah layan Master Chef Malaysia plakk kat ria nie. huii bosan okayy ! -__-
Okay alhamdulillah lahh qiela sihat2 je kat sini. Cuma nak cter cikit je haa..

Tadi masa mandi, qiela cuci bilik air. OKay dah syok2 jirus air cuci sabun.
Kaki nie gatal nak pegi gosok dekat besi lubang air tu. Hoii sngt sakit ! 
Berdarah2 sampai xtau nak stop kan darah cam ne. Sakit kepala aku ! 
Sbb darah bnyk kuar. Sambil mandi kaki aku letak atas sikit. 
Supaya darah xbanyak lagi kuar. Tapi still bnyk ! Aku nak jalan pown menitik2 darah.
Sakitnye jgn cerita, asyik aduhh aduhh mcm org tue ! Hoii sakit sngt okayy :(



Dan akibat dari itu, kepala aku penin sampai pusing2 nak ngadap laptop nie, huhu :(
Tu lahh akibat kecuaian aku tu ! huhu ! Nak menangis aku dibuat nye hari nie :'(
Xde plaster sebab tu balut guna tisu je. hahaha :)



Tengok ahh tu ? Kuku aku dah bertukar biru, sakit sangat :(
Tahan je sakit tu, denyut2 tu makk oihh sakit weii ! Sabar jelahh..
huhu okay nie je kowt nak update. Tengah sakit lagi nie :(

p/s : abaikan kaki  BURUK  tu ! hehehe :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D