RINDU

12:26 PM


Memandangkan hari nie perak cuti, niat nak mengusik lahh Final Report LI nie, tapi haremm ! Dari bangun tadi dok tgk tv je. Lps tu online kejap ! hahaha betuah punye budak tak reti nk gelabah ! HAHAHA ^___^

Hmm hmm entry hari nie nak menaip apa ? Aku sendiri xtau apa. Cadang nak taip pasal RINDU. Ye aku rindu budak yg hilang dari hidup aku tiba2. Entah lahh, ade baca entry lepas ? Sape stalker tau lahh kot. MUehehe *perasan ade stalker !

Entah kenapa, Allah selalu bagi aku perasaan mcm nie. Lepas tu org tu hilang hilang dan terus hilang. Aku kah yg bersalah ? Atau Allah cuma nak menguji kekuatan diri aku ? Hmm mungkin, ada hikmah dimana mana yg aku sendiri tak nampak.

Bila dah jadi mcm nie, seorng pergi. Allah turunkan kat aku sorg lagi. Ya Allah, apakah hikmahMu. HambaMu ini sedikit pun tidak mengerti. Semoga semua baik baik sahaja. Amin......

Masih dan masih menunggu


Tapi seriously, beberapa org datang dan pergi. Seorng datang, seorng pergi. Tapi aku tak fhm kenapa. Bila aku mula "Jatuh" dia pergi dan terus belalu dalam hidup aku. Yg aku ingt dah 4org pergi mcm tu je. Diulangi MACAM TU SAHAJA ! Aku tak tau punca salah aku datang dari mana.

Bila aku dah baik, dah mula rapat, dah mula nak terima tapi bila dia pergi mcm tu je. Allah je tahu mcm mana aku kecewa. Mujur lahh aku tak berharapan terlalu tinggi. Sedar aku mcm mana.

Semoga Allah mempunyai perancang yg terbaik buat aku dan hidup ku. Amin......


You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D