GET A LIFE !

9:34 AM



Hoi lah mangkuk ayam bertingkat, aku tak tau ape masalah kau dengan aku ! Aku tak pernah usik kau LANGSUNG ! Yang kau duk mulut mcm longkang busuk kenapa ? Haishhh aku dah sabar lama kot !

Dari hari tu aku peghati kau, ape masalah kau sebenarnya ? get a life lahh woii. Jaga mulut jaga diri, xpayah dok kata itu kata ini kat semua orang ! Bukak aib org lain then tayang. Ape kau ingt dunia nie kau punye ?

Booo tak malu ! Dah dah lahh menjaja cerita sana sini. Org lama lama meluat dengan perangai hang. Kalau aku jadi kawan hang ! perghh lama dah aku sembur, nasib lahh hang dpt kwn BAIK HATi tapi perangai tak leh ubah.

Satu je aku nak nasihat hang. Yang dapat aku tgk dan dgr, ubah lahh perangai hang yg agak2 poyo nak mampus tu. Jgn acah2 baik sedangkan kau lagi teruk. Jangan nak kata org sngt, nanti Allah balas sekelip mata je. Salam nasihat dari aku :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D