Move move not to move !

2:00 PM



Lama rasanya tak menaip pasal perkembangan diri, mih3 ! Sampai kan bdan dah cukup kembang lagi dan lagi ! haha Ade ke org nak kesah entah. Biar lahh org nak kata pa, janji aku puas menaip tentang kisah hidup aku yg bakal hilang dari hari ke sehari. Maklum lahh org mcm aku nie cepat lupa. So lebih baik menaip dan akan ada bahan rujukan bila dah nyanyuk nanti *Ape ke aku merepek nie -___-

Okay okay berbalik pada kisah hidup. brrr perlu ke ? HAHAHA !

Alhamdulillah, semakin hari semakin cuba perbaiki diri kearah ? Hahaha kearah kebaikan lahh xkan keburukan. Umur dah makin tua, *walaupun tak lah tua sngt* okay aku bnyk merepek melalut ! Hahaha

Actually nak cerite ke tak nak ye, hmm hmm *think think*

Aku risau sebenarnya nak kasi lagi sekali hati aku, tapi. Yelahh mungkin Allah nak turunkan seseorng utk aku errrr. Entah ! Fikir fikir buat sakit kepala. Hahaha

Ye aku minat kau, aku mcm syg kau, aku mcm rindu kau. Bila kau xde, ya Allah moody sungguh aku rasa. Okay bukan auta tapi fakta ! Like seriously kan aku penah merajuk 24 seven kau xde contact. Masalah diri aku nie -___-

Padahal kawan je pun, aku start perasan time aku marah giler2 kau tak contact kat WeChat tu ! Aiyoo ape nie ? Aku konfius, aku xtau nak buat apa. Lama dah actually nak menaip pasal  nie. Tapi aku takut. hmmm

Seriously pasal aku xde mood bila kau tak contact mmg betul. Rasa hambar, arghh ! Benci dowhh perasaan tu. Susah nye aku nie bila dah kasi hati paru limpa. Aku risau jadi mcm yg lain2 dulu. Ye lain2 dulu, dorg just pergi mcm tu je. Sedih tapi aku kuat !

Kali nie aku pegang pada prinsip "kalau ada jodoh tak kemana" and berserah sepenuhnya ! Sbb tiap2 yang jadi semua atas kehendak Allah kan ? kalau Allah dah tautkan perasaan kita tu sbb Allah yang inginkan.

Aku takut nak mengaku, nak ckp dekat kau. Aku xnak move dulu. Sbb nya aku takut jadi mcm dulu ! Ye dulu ! Hmm aku cukup takut. Sekarang nie, aku cuma nak kikis perasaan tu jauh2. Aku takut hanyut and aku yg kecewa.

Harap persahabatan nie tak kan putus. InsyaAllah :')



You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D