Segmen : Aku dan buddies oleh Cik Gigi

11:52 AM

hei hei hello ! hahah today baru ade masa nak ngadap laptop and join segmen kwn den nie haa,
Sorry lambat sikit join sbb xde masa nak mengonlinekan diri + malas nak mampuihh
Okay jom terjah apa syarat2nye nak join segmen nie, setahu yang Qiela fhm segmen nie dibuat
utk hargai kwn baik kite. Sama dgn Cik Gigi utk hargai kwn baik dia si Din tu.

Okay sekarang tiba masa Qiela plak nak cerita pasal buddies Qiela yang lama jugak lahh kami kenal, spe lagi kalau bukan si Mubarak Abu Mansor si sakai kepala senget tu. hahah Suka duka senyum gelak tawa menangis semua kami dah kongsi. Even ade yang tak senang dgn perangai die yang agak ala2 annoying tu, tapi aku ? Aku terima sngt sbb die mmg kepala masuk air ! And the best part, die selalu ada disaat aku jatuh and aku berpaut dengan die utk bangun. Bukan lah aku nak ckp kwn2 yang lain tak ada. Cuma aku lebih selesa dgn dia

Kami berkawan sebelum masuk ke PUO lagi, terus jadi rapat mcm dah betahun kenal. Masih segar dlm ingatan masa 1st time jumpa waktu mendaftar di PUO. Kami harungi semua detik bersama. Bak kata iklan Digi "kami Buddies, kami tak kan terpisah" muahahha :D Qiela syg sngt budak senget nie ! InsyaAllah, kami sahabat sehingga Jannah. Amin :)

p/s utk Din Salekin :
Happy Birthday bro, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu. Selamat menjalani hari2 yg dah dewasa ! hahaha 20an kan ? no more teenagers, now kau dah dewasa. Adult woiii hahaha May Allah bless your day dude ^__^

*sebenarnya ade gambar Cik Gigi dengan buddies die, tapi tapi xboleh nak copy. Sbb Cik Gigi block right click. Sorry -___-
*Click sini kalau nak JOIN, tarikh tutup esok. Mohh dptkan hadiah menarik. Spe nak kasi free kan :)



You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D