New Year Eve

11:33 AM

Hai jom update sempena tahun baru. blog achieve yang baru, hiksss ! 01/01/2013 yeayyy tahun baru. haha excited ke aku nak sambut tahun baru ? Boleh lahh, korng ? Amacam new year eve korng ? Ada baik ke duk umah mcm aku tgk depan tv je. haha Jadi lahh dgr konsert dekat rumah je yedakk ? hahaha

Bila dah tahun baru nie, mesti korng banyak sngt azam baru kan ? Azam yg lepas dah tertunai ke ? hahaha *ckp org kau pun sama, tapi dah lupa hajat tahun lps apa* hahaha Tahun nie berazam nak jadi single selamanya sampai jumpe bakal Imam insyaAllah, nak simpan jaga hati nie utk yg halal. InsyaAllah, pasti baik ganjarannya nanti. Siapa tahu kuasa Allah kan ?


No more pandang pada tahun lalu, terlalu bnyk kenangan manis yang xdpt aku lupa dan kenangan yang sngt pahit aku lalui dalam 2012. Tak mampu nak buang nak delete semua. Entah lah semoga Allah izinkan aku lupa tentang segalanya. InsyaAllah Imma try my best !

InsyaAllah, xsalah pasang azam dan angan angan kan ? hahaha okay itu je lah utk new year. Tak ada yang menarik tentang aku. Jom kongsi cerita korng sambut new year plak :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D