To many things

5:52 PM

Semakin bnyk Allah menguji kita, semakin sayang Allah terhadap hambaNya. 
Insyaallah setiap yg berlaku pasti ada hikmah disebalik nya. 
Hadapi dengan senyuman ye :)

Haii sorry semua, baru reti tangan nie nak update. Saat nie, baru lps berehat dari pagi td sbb ade sukan Jabatan di PUO. I'm very happy and have fun ! Alhamdulillah. Semua pun berjalan dgn lancar. Tapi sepatutnye acara tarik tali class kteorng ade hantar wakil, tp disebabkan tali tu putus. So kami dah terus xde semangat. Lelaki je yg hantar wakil, tapi sayangnye kalah ! haha nak buat mcm mana. Lawan dgn badang2, class kami nie kecik2 je org nye ! itu cerita hari nie, ade lagi bnyk cerita utk hari hari yg lepas ! :D

Ehh tunggu jap ! Korng perasan x kelainann dlm blog nie ? Yeayy alhamdulillah, berjaya jugak akhirnye aku nak buat blog simple dan ringkas dan comel mcm nie ! Hehehe nie order dekat org. Apa ? korng nak jugak ? Nahh pegi SINI. superbb murah weii. Hehhee mehh2 tempah. Korng boleh PM je Cik Ayu nie okayy :)

Okay dahh nak cerita pasal hai kelmarin2 plak ! hehe maaf lahh kali nie entry bnyk pasal kelmarin kelmarin tauu ? Saja nak catat kan supaya nanti boleh baca balik :)

Okayy yg mcm mukadimah aku tulis atas tu, haihh biasa lahh. Bnyk sngt masalah yg timbul kebelakangan  nie. Tapi aku ? Berlagak relex sbb malas nak serabut. Hmm akhirnye WE ARE NOTHING after he left me without khabar berita, and die muncul terus lepas kan aku. Nak ckp aku TAK sedih sbb dah penah kene tinggal sebelum nie ? BOHONG lahh ! Sbb aku totallly lagi sedih dari dulu. Sbb nye die tinggalkan aku TANPA sbb dan alasan yg baik ! Cuma kasi alasan "Saya xnak awak sakit hati dgn saya lagi" ! Arghhh demm xmunasabah kan ? hmm nak buat mcm mana, Allah dah aturkan yg terbaik buat aku.

Cuma aku je kene bersabar sikit, berat sngt dugaan nie. Alhamdulillah bila dgn rakan2 aku, aku lupa setiap masalah yg aku hadapi ! Ade yg tekejut bagai, ye lahh sbb aku mula2 kan sweet2 dkt fb, twitter. Hmm kalau dh bukan jodoh. Nak buat mcm mana kan ? Aku terima Qada dan Qadar Allah yg telah diatur baik olehNya. k stop cter lama tu :)

Now nak cerita pasal contes stylista icon PUO ! haha mula2 masuk utk suka2. Entah mcm mana boleh join. Last2 jadi finalis ! FUhh bepeluh makkk nokk. Alhamdulillah semua dah settle and xmenang pun. Dapat sagu hati je. But dapat jugak pengalaman baru kann ? :)

Last but not least ! GiveAway yg aku anjurkan terpaksa di bubarkan kerana xlebih dari 5org yg join, sedih kann ? huhu tapi nak buat mcm mana, xde rezeki mungkin :')

Akhir sekali !

I'm the new person who's gonna make my life more happier than ever !
Good Luck to me bebeyhh :)

*gmbr ade dlm phone, malas nak transfer sbb USB cable hilang -___-


You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D