Do the best !

7:10 PM

Alhamdulillah, walaupun aku xboleh nak terima hakikat lagi apa yg dah jadi. At least ade dorng2 yg boleh buat aku lupakan masalah aku nie. Terima kasih korng xlekang dgn gelak tawa tiap hari. Nanti dah LI sure memasing merindui. Haihh mcm mana erkk nanti aku tanpa korng wahai sahabat :')

Mampu ke aku nak senyum macam yg korng buat dekat aku setiap hari ? Mampu ke aku nak jadi seperiang dgn korng ? Insyaallah. Aku harap sngt boleh walau pun xde korng. Hmm

Hidup aku skrg ? haihh jadi xtentu arah. test kemana quiz kemana semua jadi xtentu arah. Yelahh dlm sekelip mata hilang org yg aku sayang. Hmm but nak buat mcm mana kan ? hidup mesti diteruskan walaupun hati dah hancur bekecai. Terpaksa terima Qada dan Qadar Allah.

Okay just a short entry here,

I will do the best for my life. Insyaallah :')

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D