Erti Rindu ?

9:44 PM


Assalamualaikum,

Apa erti rindu ?

Aku dah lupa erti rindu, bagaimana ehh rasanya ? Hati mati. Bertahun jugak. Saja nak kenal erti rindu kembali. Seronok ? Hmm

"Rindu maksudnya, kalau kau duduk sorang2 termenung jauh kau ingat die je. Bila berdoa nak doakan utk die sekali." - CikGigi -

"Rindu maksudnya, kau baling batu die terasa sakit" - CikTed -

Aku sendiri dah tak reti nak explain apa erti rindu, apa erti cinta, apa erti sayang. Lama sangat biar hati mati, bila dah mula nak kenal org aku diam kaku dah xreti nak buat apa. Ehhh susahnya lahhh. Berapa kali jugak nak bukakan hati, tapi selalu xmenjadi. Aku dah xreti.

Tapi yang ini, aku rasa lain, yes he do feel what I feel. Tapi aku dah xreti nak handle the situation, yelahh jadi kaku. Speechless, ehh xtau nak kata apa. -___-

Baru, rilex dulu. Jangan gelabah. Sediakan hati betul2. Tapi aku rasa aku dah move on. Alhamdulillah after a years. Selalu berdoa, alhamdulillah aku rasa betul2 dah free. Betul2 mungkin boleh kasi komitmen ke org lain. But biar masa tentukan :)

He is different, haha ehh jangan perasan cepat sngt. Risau sebenarnya nak cepat2 kasi hati ke org. Takut jadi mcm dolu dolu. Then ? Sendiri yang sakit. Slow and follow the flow jelahh. Its the best naa ? Tapi bila dah tak contact, mula rasa xsenang. Rindu kah ? Apakah ? hmm ...

Rindu seperti yang kita ketahui, merupakan perkara yang berlaku selepas hadirnya cinta. Maksudnya, bila cinta mekar maka rindu akan hadir secara tidak langsung. Rindu juga adalah merupakan amalan hati yang mana manusia tiada kuasa untuk menghalangnya.


Sampai bertemu lagi. Qiela Azman :)



You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D