Alhamdulillah berkatNya aq tersenyum :')

10:31 PM


Assalamualaikum, ade masa so ubah suai segalanya ! Alhamdulillah puas hati.

Buang yg keruh ambil yg jernih Insyaallah :')
Perkara dah lepas biarkan berlalu, HIDUP baru lepas nie.
Insyaallah lagi sekali dengan izinNya :')

Demi melihat hambaMu yg lemah ini mengecapi kemanisan hidup mungkin.
Segala yg terjadi pasti ada hikmah yg akan ditunjukkan bila2 masa.
Aq pasrah dengan keputusan ini walaupun TAK direlakan.
Aq manusia lemah xpenah lari dari buat silap.

Maaf inilah NURUL AQILAH yg baru, 
Keras, Tabah, Kuat dan segalanya yg POSITIF
Doakan aq terus mengorak langkah dengan penuh senyuman.

Alhamdulillah jugak aq berjaya menepis semua perasaan tu dari dihidu teman2.
Tapi aq tewas dengan kwn baik aq sendiri, ASIAH thanks fhm aq ! kau fhm ap perasaan aq skrg kan ?
terima kasih jugak xbukak mulut apa2. even ini terlalu mendadak.

Bagi awak, maaf lah saya dah xnak menoleh lagi. Life must go on.
kalau ada jodoh insyaallah kita bersama mahu didunia atau diJannah ! :)

Bila kita sayang TAK semestinya kita memilikinya :')

You Might Also Like

6 COMMENT

  1. aku bangga dgn kau . lpas ape semua yg trjadi kau tetap tk mengalah ! #i will take your strengh , hihi :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. InsyaAllah, kamu mesti bole ! :)

    ~suke ayat last sekali tu.. -.-

    ReplyDelete
  3. hehe thanks akak :')
    insyaallah BOLEH ! :D

    ReplyDelete
  4. keep going for what you have done now ! i will support you from behind even im not yr BFF or what :) # insyallah umur pnjg kita brsahabat smpai bila-2 :)

    ReplyDelete

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D