kenapa aku TAK boleh maafkan kau?

6:42 PM

aku tahu aku xberhak nk membenci org! aku ni spe je nak dibandingkan dgn nabi! sedang kan nabi pown maafkan umat nye ==' ye dakk? tapi tah la. knp aku xboleh nk maafkan budak 2! even aku tau die xsalah. aku xnk marah2. aku xsuka bermusuh musuh! aku xsuka nk membenci org! aku TAK SUKA! tapi knp? knp aku xboleh nk maafkan die! entah la.. bila die dah hancurkan hati aku. lagi aku xboleh nk maafkan die. aku rasa aku manusia paling bodoh la! aku baik dgn die bukan niat lain! cuma aku anggap die mcm adik aku! ADIK aku tau x! tapi knp last last jadi mcm nie? :'(

asal aku kena hadapi sume nie? hukum karma datang dah kew? ap je yg aku buat salah dulu? entah la. aku dah xde mood dah! sehari xmakan. xsentuh ap! terperok dalam bilik! atas katil! menghadap lappy n aku xtau nk buat ap! dunia aku dah gelap! dah xde jalan! sampai hati KORANG!

xpelah. aku xnak gaduh2 pasal nie. aku dah cuba nk maafkan kau sebab kau dah mnx maaf ngan aku. tapi buat masa nie hati aku masih terluka! sakit sngt2! aku xboleh nk maafkan kau! aku harap KORANG gembira buat aku mcm nie okay! n aku doakan kebahagiaan KORANG! 

#sakithati

You Might Also Like

2 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D