Final Final Final exam !

9:00 AM


Hei I'm writing again. After the last entry bout my bie keluar hospital. Alhamdulillah die dah keluar ! But still mcm xsihat lagi. And I know he does feeling well but pretend that everything is okay. Dah lama kan xupdate ? Sbb nye dekat rumah tu TAK bayar wimax ! Huhhh sian kann. Tak dapat nak online. Nie pown update dekat RAUB, Pahang. Tak rasa jauh ke ? Haahhaa dari Ipoh pegi Pahang sesaje nak online ! brrr TAK mungkin ! heee....

sempat skype lagi smlm ! RINDU ! 


Okay berbalik tujuan jari jari nie menaip ialah kerana. Haa okay mcm ayat jawapan untuk Bahasa Melayu SPM je kowt ! hehehe okay actually jari menaip sebab nak cerita, Final Exam for politeknik seluruh malaysia akan bermula pada 14/11 nie ! that's mean this monday (ESOK) lahh kann ? grrr I hope that I'm ready for this exam ! wish me luck okayy ? 


Good Luck for all that taking exam this monday ! Especially for SPM candidates :)

You Might Also Like

1 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D