HURT with me ?

1:59 AM


heii all. watsup guys ? hmm lama nye xupdate ! hmm tapi rasanya mcm baru beberapa ari je kann ? now my condition ? not very well coz its hurt inside ! mcm2 masalah, lepas satu satu. nak cerita mmg xlarat nak taip lahh. but it seriously HURT me so much ! semoga ALLAH memperkuatkan hati ini dan dapat menempuh segala ujian yg KAU berikann. hmm aminn~~

mungkin cara aku org TAK boleh nak terima. but this is me ! im not hypocrite people ! im just be me ! not others. but mybe someone really hate my action and crush me now. sorry lahh. but this is me. now i want to be SILENT, its the best rite ? hmm nothing much i can say, coz im migrain now ! sakit nye kepala hotak nie ! :( sorry lahh pada sesape yg mcm xpuas hati dgn aku.

 " sedih maruah aku mcm ditempatkan di tempat pelacuran " - my friend !
           
sabar okayy ? allah sentiasa ada untuk kau, and aku pown akan sentiasa ada tuk kau okay ? ramai lagi akan support kau. dorng xknl kau then nak ckp mcm2 kann ? remember what aqira said ! make it as ur advise, and be STRONG ! always pray to stay STRONG ! i love you friend ! :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D