Life :)

9:48 PM

Dunia mcm2 ragam kann ? Ouhh bukan dunia, tapi makhluk dlm Bumi Allah nie :)
Ade yg sakit ade yg kurang sakit tapi yg sihat susah nak cari *fhm sendiri ahh!
Terkadang aq penat melayan, tapi nak jaga hati.
Tapi ade ke yg nak jaga hati aq nie weii ? Okay mcm TAK de pown =.=''
tak pe asalkan jgn aq buat org kann ? Nevermind lahh.
Terkadang je aq amek hati, tapi terasa sangat banyak okay ! -___-

Korang tau jugak aq jenis pelupa, so kalau boleh nak update tiap hari.
Nanti xde lahh aq lupa peristiwa yg jadi lam hidup aq nie.
Mana nak tau esok2 aq hilang ingatan terus ke :)


Aq nak korng tau, org yg ade kat sekeliling aq nie !
Aq SAYANG sngt dorng ! Tapi dorng ? Aq xtau lahh kann ?
Until now, aq rasa better aq diam je semua. 
Bak kata Arif Aiman tadi "nanti pendam mkn diri
Aq jwb "bia lah, boleh mati secara pelan2, nanti reput terus xde kat bumi"
Selamber badak je jwb mcm tu ! HAHA :D

I wish I could be Heartless so it HURT less :')

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D