birthday girls! :D

9:20 PM


alhamdulillah. selesai sudah majlis ini :) huaa! penat nye! open house merangkumi birthday girls! haha knp girls ? sbb aku ngan kakak aku birthday sama! so sambut at same day lahh :) walaupun penat menguruskan PTPTN! alhamdulillah selesai. hanya menunggu duit masuk je lagi! wahh wahh! hee :D

neway aku nak ckp kat sini! AKU DAH BESAR! adoyy! 18 dah weii oiii! hmm dah besar so matang! yess aku kene jadi matang! XD xboleh main main! xboleh jadi budak budak. tapi kekadang kalau nak manjakan diri kene lahh budak budak ckit kan ? ye dokkk ? hihi.

alhamdulillah! dah 18 :) ALLAH masih berikan peluang untuk hambaNya ini bernafas dimuka bumi! terima kasih aku masih sihat. hope today will be the best among the year! thanks to all yg wish! ♥ ♥ ♥ ♥ :)

thanks a lot to ALAK, QIRA, ASIAH, PIEE, SYAM, DIN, AIMAN, and ZARA !! 
coz sudi meriahhkann birthday aku rinie! even korng penat2 uruskan PTPTN 2 kann :) 
thanks semua! :) aku syg korng :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D