kawan.. :)

5:00 PM

ok2.. sini nk cter sal kawan.. kawan2 aq ler.. bhahaha.
xpew2.. aq xkesah la.. suka hati korang k?
nvm kalau xnk KAWAN dgn aq pown.. :)
allah dah janjikan yg terbaik tuk setiap hambanya. 
so aq xkesah korng nk judge aq mcm mne..
yeeah! i noe im a lil bit annoying..
but this is my life.. my attitude..
so kalau KAWAN KAWAN xsuka..
can delete me in ur mind k?
saya boleh cari kawan baru? :)
kan kan kan.? hahaha :)
ramai lagi KAWAN2 yg boleh faham saya..
so now nk tegaskan kat sini..
spe2 yg dah menyampah ngan aq..
boleh BERAMBUS.. dgn segala hormatnya.. :)
saya bkn menghalau but saya dgn hormat nya 
menyuruh anda jauh dri hidup saya.. :)
saya nie mne layak nk kawan dgn bdk2 HOWT kan? 
bahahaha.. howt giler! xberani nk dekat! :)
ngee~ ok2. dah cukup sampai sini.. :)
bye2 peps.. :)

mood :: happy with my life now! :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D