SELAMAT PAGI CINTA!!!

2:01 PM



cerita nie sedar kan aq satu benda.. meleleh air mata aq tngk cter nie..
seriously mmg sedih sngt..
cter nie wat aq sedar yg CINTA xsemestinya memiliki..
ckup antara 2 hati yg mengetahui..
membiarkan org yg kita syg gembira dah ckup utk membuat kita gembira..



nie puisi yg aq cilok lam cter nie.. 
meleleh babe!



ke kiri ku buntu, ke hutan ku hilang,
*kerti memerku kosong, aku terus bosan dan tertekan,
seperti waktu yg terus meninggalkan aku jauh ke dasar kerak bumi yg,
belum pernah diterokai, warna ku rindui,
jiwaku biru, menunggu cinta ku umpama si buta,
yg melihat syurga, umpama lampu, yg berbunyi hitam, 
lalu menunggu aku terus, kini malam tiba lg,
kerana meniggalkan cahaya matahari, 
di beban kan dengan bunyi rintihan hujan, 
seperti mahu saja aku mengejar,
gunung yg besarnya tidak terdakap,
seperti itu jugalah rindu aku pada ....
kini harus aku terus menunggu,
atau hilang saja aku di lautan yg luas,


nie la yg dapat aq kongsi kan.. :) 
sape2 yg belum tngk.. silalah tengok ye?
best!!!



*ceett! jiwang karat dowh lepas tngk citer nie..
aduyai.. :)
anyway..
seriously cter nie mmg best.. :)


You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D