100% greyyyyy !

3:52 PM


yeayy ! i've change my blog skins ! wahh ! it's GREY babe ! and im in love with greyyy ! sejak bila entah, hahaha sejak aku guna template dekat lappy aku nie kowtt. sebab semua nye greyy ! menawan gitu wehh :) aku tukar semua yg ada! hahaha bia puas hati sikit ! just ada lahh yg wane wani cikit kann. mana boleh nak tukar sume ! hahaha

okayy today is saturday and as usual aku mmg bosan sngt dok dekat rumah nie ! 2 yg aku xde keje pegi ubah blog nie ! and now aku puas hati ! hahah dari pagi aku buat sampai kan aku xmandi lagi nie wehh, jam dah pukul 3.52PM ! hahaha. mmg aku tekun betul sampai xperasan dah petang wehh. hee :) so now aku nak awayy jap pegi mandi :) heeee :D

p/s : hope korang xsakit mata tengok blog aku yg baru nie :)

You Might Also Like

0 COMMENT

feel free to drop a comment?
will be appriciated! :D